Zadolžitve delovnega mesta so predvsem:
- načrtovanje, vodenje, usmerjanje in nadziranje delovnega procesa oddelkov recepcije in gospodinjstva, nastanitev,
- skrb za ekonomičnost delovnega procesa in racionalno uporabe delovnih sredstev,
- skrb za ustrezen pretok informacij med oddelki,
- skrb za izobraževanje, usposabljanje in razvoj sodelavcev,
- skrb za vzpostavljanje ugodne delovne klime,
- skrb za doseganje pričakovane kakovosti in uspešnosti dela v delovnem okolju v skladu s standardi ter zagotavljanje doseganja poslovnih ciljev posameznih oddelkov,
- priprava različnih analiz trga in spremljanje ter preučevanje razvoja stroke, pripravljanje predlogov s področja prodajne politike in pospeševanja prodaje na področju hotelskih namestitev,
- izvajanje nalog v skladu z zakoni, internimi predpisi, delovno usposobljenostjo ter navodili oziroma po nalogu vodje.
Pričakujemo:
- doseženo VII. stopnjo izobrazbe družboslovne smeri (alternativno VI. raven druge ustrezne smeri)
- najmanj tri leta delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu
- aktivno znanje slovenskega jezika
- zanje vsaj dveh tujih jezikov (italijanskega, angleškega ali nemškega jezika)
- pasivno znanje vsaj še enega tujega jezika
- poznavanje dela z računalnikom
- željo po dolgotrajnejšem sodelovanju
Lastnosti, ki vam bodo pri delu prišle prav:
- vodstvene in organizacijske sposobnosti
- sposobnost obvladovanja in reševanja konfliktnih situacij
- osebna urejenost
- komunikativnost
- prijaznost,
- vestnost in odgovornost
- samostojnost
Izbranemu kandidatu/ki ponujamo:
- zaposlitev za določen čas s poskusno dobo
- redno delovno razmerje s polnim delovnim časom
- redno in konkurenčno plačilo
- podporno okolje in urejene delovne pogoje
- uvedeno in uigrano ekipo
- uvajanje v delo in nadaljnja izobraževanja
- parkirni prostor za zaposlene ob hotelu