Ponujamo vam priložnost za delo v priznanih hotelih v Izoli in Portorožu.
OPIS DELOVNEGA MESTA
– organizira in vodi delo v namestitvenem delu hotela,
– organizira in nadzira delo sobaric,
– preverja in nadzira urejenost sob v skladu s pravili in predpisi,
– gospodinji in recepciji poroča o stanju v sobah,
– spremlja stanje zalog v priročnih skladiščih,
– spremlja stanje zalog potrošnega materiala,
– komunicira s pralnico glede potrebnega perila,
– pomaga osebju pri izvajanju dela,
– pometanje, sesanje, pomivanje in loščenje tal, pohištva in drugih predmetov v zgradbah,
– postiljanje, čiščenje kopalnic, zamenjavo brisač, mila in podobnih potrebščin,
– čiščenje kuhinj in pomoč pri kuhinjskih opravilih, vključno s pomivanjem posode,
– zbiranje smeti, praznjenje košev za smeti in odnašanje odpadnega materiala v odpad.
- Dobre komunikativne sposobnosti
- Samoiniciativna oseba s smislom za delo z ljudmi
- Natančnost, urejenost in zanesljivost ter smisel za red in čistočo
- Računalniška pismenost: poznavanje okolja MS 365 – urejanje evidenc/tablic
- Zaželjene izkušnje
PONUJAMO
- urejeno delovno okolje,
- stimulativno izplačilo OD po dogovoru – višje od SLO povprečja,
- možnost zaposlitve za nedoločen čas.