fbpx

Nadzornica sob – Izola in Portorož

V kolikor imaš izkušnje iz čiščenja hotelskih sob in kot nadzornica sob, ter obvladaš delo z ljudmi, te vabimo v našo ekipo profesinalcev čiščenja.

Opis delovnega mesta

  • organizira in vodi delo v namestitvenem delu hotela,
  • organizira in nadzira delo sobaric,
  • preverja in nadzira urejenost sob v skladu s pravili in predpisi,
    gospodinji in recepciji poroča o stanju v sobah,
  • spremlja stanje zalog v priročnih skladiščih,
  • spremlja stanje zalog potrošnega materiala,
  • komunicira s pralnico glede potrebnega perila,
  • pomaga osebju pri izvajanju dela, pometanje, sesanje, pomivanje in loščenje tal, pohištva in drugih predmetov v zgradbah, postiljanje, čiščenje kopalnic, zamenjavo brisač, mila in podobnih potrebščin, čiščenje kuhinj in pomoč pri kuhinjskih opravilih, vključno s pomivanjem posode, zbiranje smeti, praznjenje košev za smeti in odnašanje odpadnega materiala v odpad.
Delovni čas: polni delovni čas

Pričakujemo

  • Dobre komunikativne sposobnosti
  • Samoiniciativna oseba s smislom za delo z ljudmi
  • Natančnost, urejenost in zanesljivost ter smisel za red in čistočo
  • Računalniška pismenost: poznavanje okolja MS 365 – urejanje evidenc/tablic
  • Zaželjene izkušnje
Zahtevane delovne izkušnje
1 – 3 let

Ponujamo

  • urejeno delovno okolje,
  • stimulativno izplačilo OD po dogovoru – višje od SLO povprečja,
  • možnost zaposlitve za nedoločen čas.
Oblika zaposlitve ali sodelovanja: zaposlitev za določen čas
Poskusno delo: 3 mesece

Spletna Vloga

0/50

Polja z (*) so obvezna.

Application Progress